Misty morning in Plastira lake

Plastira lake


Μονή Παναγιάς Πελεκητής



'Monastery' placed 2nd in the Mood lighting challenge

Είναι χτισμένη σε μια απότομη βραχώδη πλαγιά σε υψόμετρο 1400 μέτρων.































Βουκολικά  τοπία 


Κοπάδια ζώων περνοδιαβαίνουν τον επαρχιακό δρόμο που περιγράφει τη λίμνη και ενώνει τις μικρές κοινότητες μεταξύ τους. Νερά τρέχουν από παντού. Οι ατυχείς σημάνσεις σε βοηθούν να χαθείς στην ομίχλη και να καταλήξεις μπροστά σε μοναστήρια μιας άλλης εποχής. Τότε που μόνο με τη ζωγραφική και τη ποίηση μπορούσες να εκφράσεις  αυτό που συνέβαινε μπροστά στα μάτια σου. Με μόνο εκφραστικό μέσο τη φωτογραφική μου μηχανή  αισθάνθηκα ανεπαρκής . θα ήθελα να είχα το χρόνο να εξοικειωθώ με τέτοιου είδους τοπία. Θα ήθελα να έχω γνώσεις ζωγραφικής για να αντιμετωπίσω αυτό το θέαμα. Οι γνώσεις μου λίγες, η ανάγκη μου για πειραματισμό και η περίεργα μου όμως πλούσια.













































Τα καταλύματα της περιοχής από το πρώτο μέχρι και το τελευταίο είναι εναρμονισμένα με το περιβάλλων. Άψογη εξυπηρέτηση. Φαγητό , φτηνό και καλό. Εγώ πάντως θα ξαναπάω σίγουρα.  












Σχόλια